TUĞBA'M

12 Aralık 2012 Çarşamba

Anne - Kız Kombinleri


























5 yorum:

  1. En Büyük hayalim birgün kızım olursa onunla aynı giyinmek, oğlum olursa da onu da babasıyla uyumlu giydirmek :)
    bakalım nasip kısmet :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel duruyor benimde bir oğlum var şimdilik babasıyla uyumlu giydiriyorum da ilerisini bilmiyorum.Şayet bir gün kızımda olursa o da annesiyle uyumlu giyinir inşallah hep heves etmişimdir....

    YanıtlaSil
  3. Erkek için aynı olmasını hiç düşünmemiştim :)Bunun postunu hazırlamam lazım :)(emresra)


    Gerçekten çok güzel onları uyumlu görmek insanı daha çok mutlu eder.
    İnşaAllah kızında olursa hem kız hem erkek olarak muhteşem bir görüntü olur :) (Eyüp Yiğit Kartal)

    YanıtlaSil
  4. Lacivert elbiseliler çok hoş tam bizlik :D tabi az daha detaylısı :)) çok hoşlar canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Bencede çok yakışır anne-kız olsun yeterki :)
    Ben hepsini çok beğendim :)

    YanıtlaSil