TUĞBA'M

14 Şubat 2013 Perşembe

Nişan Postu - 1 -



Nişanın Evde Mi Yoksa Salonda Mı Olması
 Konusunda Biraz Kararsızdım.
 
Nişanlımın Ailesi Memlekette Olduğu İçin Hem Söz, Hem Nişan İçin Gelmelerine Gerek Kalmasın Dedik ve Ortak Kararla Nişanımızı Evde Yapmaya Karar Verdik.
Herşey Çok Güzeldi.Evde Yapılan Bir Nişanın Benim İçin Bu Kadar Güzel Olacağını Hiç Düşünmemiştim Doğrusu.
 
Tesettürlü Olduğum İçin Hazır Nişan Kıyafetini İstediğim Gibi Bulmam Kolay Değildi.
Bunun İçin Hep Diktirmeyi Düşünüyordum.
Dikim Olarak En beğendiğim Modeller Fatma Sevildi'ye Aitti.
Aklımda Olan Bir Modelini Diktirmek Üzere Fatih'e Gittik.
 EmrEsra Arkadaşım Bu konuda
Bana Çok Yardımcı Oldu.        
O Zaman Henüz İnternette Görmediğimiz ve Hiç Aklımda Olmayan Renkte Bir Modelini Çok Beğendik.
Ve Diktirmeye Karar Verdik.
 
İşte Gittiğimizde Gördüğümüz O Nişan Elbisem

 
 
 
 
Bu Da Nişanlımın Beğendiği Benimde Onayladığım
Ayakkabım ve Çantam :)
 
 
 
 
 
 

26 yorum:

  1. elbisen tek kelimeyle harika bayıldım
    benimde nişanım evde oldu hiçte fena olmadı yani

    YanıtlaSil
  2. Evde yapildiginda sicak ve samimi bir ortam oluyor benimde soz merasimi evde olmustu :)
    Rabbim hakkinizda hayirlisini versin insallah
    Mutluluklar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşaAllah canım
      Rabbim herkesi ömür boyu mutlu etsin

      Sil
  3. bencede evde en iyisi..
    elbiseyide çok beğendim çok güzelll

    YanıtlaSil
  4. Elbisen tek kelime ile mükemmel ve o gün herşey çok güzeldi birebir şahit oldum herşeyine, dilerim ömür boyu her istediğin en güzel haliyle gerçek olur inşaAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşaAllah arkadaşım
      Böyle bir günde senin yanımda olman benim çok önemliydi beni çok mutlu ettin :)

      Sil
  5. elbisen çok güzel canım...
    az kişiyseniz evde olabilir...
    ama kalabalıksanız dışarda derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım
      Çok fazla kişi çağırmadık aile arasında ve yakın arkadaşlarım oldu güzelde oldu :)

      Sil
  6. elbisen çok hoşmuş
    senin üzerinde de harika durucak eminim :)
    rabbim yar ve yardımıcınız olsun..

    YanıtlaSil
  7. Canım benim elbisen çok güzelmiş bende çok beğendim. Benim nişanımda evde oldu senin gibi bizimde söz nişan bir arada oldu. Pekte güzel oldu. Mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. Tubacım elbiseni gerçekten çok beğendim.darısı gelinliğine inşALLAH.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım amin İnşaAllah

      Sil
  9. hayırlı olsun inşallah :) nişan elbisenide çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  10. Canım hayırlı olsun...
    Nişanlığın çok zarif ve çok güzel rengine de bayıldım...
    Nasıl da yakışmıştır kimbilir...
    ALLAH tamamına erdirsin inşallah...
    Segilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Davetli sayısına göre her türlüsü olur. Ben salonda yapmıştım. nişan kıyafetin çok hoşmuş. Mutluluklar. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  12. Elbisen çok hoş olmuş :)Allah mutlu mesut etsin inşallah.Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lzzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil