TUĞBA'M

14 Haziran 2013 Cuma

Yeni Çeyiz Alışverişlerim :)

 İşlerin Yoğunluğundan Hiç Bir Paylaşımda Bulunamıyorum..
Ama Bu Hafta Benim İçin Çok Güzel Şeyler Oldu..
Dün Biricik Nişanlım Bana Çiçek Göndermiş..
Normalde Hiç İşyerime Göndermezdi..Başkaları Görmesin Diye.
O Yüzden Bu Benim İçin Çok Güzel Bir Jest Oldu...
İşte Misss Kokulu Güllerim :)



Bugün İse İş Anlamında Çok Güzel Bir Haber Aldım..
Yaptığım İş Aynı Olacak Ama Yerim Değişecek ..
Ve Bu Beni Çok Mutlu Etti.


Birde Nişanlımın Açıköğretim Sonuçları Açıklansa
 Bir Güzel Haberde Ondan Duysam Daha Çok Sevinicem...


Neyse Sırada Öylesine Gezmek İçin Girip
Çeyize Eklenenler Var


Görünce Bayıldığım Saatimiz :)




Kelebekli Tuzluklarımız :)




Ve Diğerleri :)






Yeni Bir Postta Görüşmek Üzere ;)

24 yorum:

  1. Güle güle kullanman dileğiyle hepsi çok şirin ama çicekler harika:)

    YanıtlaSil
  2. saatine ve güllerine bayıldım
    allah mutluluğunu daim eylesin inşaallah

    YanıtlaSil
  3. hepsini iyi günlerde, güle güle kullanın, Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bunlar canım benim Allah güzel günlerde kullanmak nsip olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. O saate ben de bayıldım :)
    güle güle kullanırsın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım :)
      çok teşekkürler canım

      Sil
  6. Saate ayrıyeten takıldım çok hoşmuş :)
    Hepsini güle güle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  7. çok ciciymiş çeyizlerin, çiçeklere laf yok :) romantik nişanlın göndermiş, düşünmesi yeter.
    güle güle kullan çeyizlerini.

    YanıtlaSil
  8. Saat çok güzelmiş gerçekten güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. ben de çeyiz alışveriş yapmak istiyorum hooöf =)

    YanıtlaSil
  10. Saat gerçekten çok güzelmiş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  12. seynill ;

    Çeyiz alışverşine başladın mı o kadar zevkli ki sonu asla gelmez :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller canım güle güle kullanırsın inşallah :) bu arada bende bloguma beklerim canım

    YanıtlaSil
  14. Eda Özer ;
    Teşekkürler canım inşallah :)

    ceyizkeyfi.blogspot ;
    bende bayıldım :) yine beklerim :)

    YanıtlaSil
  15. güzel günlerde kullan.her şeyin denk geldiği bir dönem olmuş sevindim.

    YanıtlaSil