TUĞBA'M

19 Aralık 2013 Perşembe

Karışık Post ;)



 Dün Doğum Günü Olan Arkadaşım
Pınar Sultan'ın Doğum Gününden :)
Aslında Son Dakika İş Çıkışı
Facebook Aracılığıyla Öğrendim :)
Yinede Güzel Oldu :)



 


........

Karadenizli Bir Nişanlı Olursa 
Balıkta Ondan Sorulur Tabi :)
Aşkımın Ellerinden İstavrit :)
Çokta Güzel Olmuştu ;)




........

Hep Çeyiz Alışverişi Olacak Değil Ya

 Birazda Normal Alışverişler Olmalı

 Bu Eşarbı Aldım

Tablo Görüntüsüne Bayıldım

Umarım Duruşuda Güzel Olur

Hala Kargo Bekliyorum..






 Yeni Bir Postta Görüşmek Üzere ;)



3 yorum:

  1. eşarbına bayıldım ya nerden aldın
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Ben facebook'ta buğlemli tasarımlardı sanırım ordan aldım.şuan facebook açılmadığı için adını doğru mu yazdım emin değilim.fiyatı kargo dahil 39 tl.

      Ama sonradan burayı farkettim fiyat olarak daha uygun ve istediğin rengini alabilirsin.
      http://www.minellistore.com.tr/4208,LA_168-2.html#labels=168-2

      Sil
    2. eşarp fena değil ama ben daha kaliteli ve güzel bekliyordum :(

      Sil