TUĞBA'M

27 Kasım 2013 Çarşamba

English Home Alışverişleri Devam Postu :)


Nişanlıma çok beğendiğimi söyledim.
O da tabiiki hemen aldı :69:
English Home 3'lü Saksı

English Home 3'lü Tabak



Ekose Çatal- Kaşık- Bıçak Takımı



Bunlar da daha önceden alınanlardı :)



Şuan TESMER'in smmm staj sınav sonuçlarının açıklamasını bekliyorum.

Lise yıllarımdan itibaren tek hayalim smmm olmak...

Hatta bu meslek için %100 memur olma şansım varken değerlendirmedim.

Bilmiyorum iyi mi yaptım, kötü mü yaptım ?

Şimdi ilk girişim olduğu için sadece deneme amaçlı girmiştim sınava...

Olmamışsa bile çalışınca geçilmeyecek bir sınav değil..

İnşallah geçerim. Benim için dua edin..

:34:




8 yorum:

  1. Aldiklarınız cok guzelmis :) smmm ne demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Serbest Muhasebeci Mali Müşavir demek...

      Sil
  2. bayıldım özellikle saksılarına güzel günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. aldıkların çok güzel güle güle kullan. umarım sınavda başarılı olursun:)

    YanıtlaSil
  4. yeni cicilerini güle güle kullan canım bu arada ne sınavı olduğunu anlamadım ama bol şans allahım yanında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm :)
      Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik için staj başlatma sınavı.. inşallah geçerim

      Sil