TUĞBA'M

24 Kasım 2013 Pazar

Yeniden Bloguma Döndüm.... :)



Uzun Zamandır Bloguma Ara Verdim
Hala Takip Eden Yada Merak Edenler Var Mıdır Bilmiyorum

 Nişanlım Blog Sayfamız Olduğunu Biliyordu ...
Ancak Bugüne Dek Hiç Bakmamıştı...
Bilgisayarda Takılma Şansı Fazla Olmadığından Mı,
Yoksa Merak Etmediğinden Midir Bilmiyorum...
 
 Ancak ;
Geçende Bize Geldiğinde
Blogdan Hiç Bahsetmediğim Bir Zamanda 
Sayfamıza Girmiş Baktım Yazılarıma Bakıyor...
Hiç Bakmadığı İçin
Beğenmez Belki Böyle Şeyleri Diye Düşünmüştüm..
Ama Blogumuzu Çok Beğendiğini 
Ve Devam Etmemi İstediğini Söylesi Beni Çok Sevindirdi..
O İsterde Ben Devam Etmez Miyim? :)
Neyse Artık Daha Sık Bloguma Zaman Ayırıcam :)

10 yorum:

  1. yeni yayınları bekliyorum o zaman iyiki döndünüz sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) inş. yayınlarım devam edecek..evli olmadığım için çok fazla paylamışım yapamıyorum..asıl paylaşımlarım düğün sonrası olacak..

      Sil
  2. bende uzun zamandır yoktum o zaman sen de ben de hoş geldik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bir çok kişi uzun zamandır yokmuş sende hoşgeldin cnm :)

      Sil
  3. Merak etmez miyiz Tuğbacım, hoşgeldin sefalar getirdin bloğuna :)
    Bloggerler instagrama taşındı taşınalı buralar sessiz ama birkaç arkadaş daha dönüş yaptılar, anladılar bloglarının kıymetini :p
    Bol bol paylaşımlar bekliyoruz kuzumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım merak edildiğime sevindim :) evet bloggerler instagrama taşındı (ben hariç).. o da güzel ama sanki blog ortamı daha samimi geliyor bana...Bundan sonra daha sık görüşürüz ;)

      Sil