TUĞBA'M

25 Kasım 2013 Pazartesi

" IKEA " Evimizin Herşeyi :)



Evlenecek olupta çeyizinde ikea ürünleri olmayan yoktur herhale...
Özellikle dekorasyon ürünleri hem çok uygun bir fiyata,
 hemde çok güzel...
Nişanlımla çok önceden gittiğimiz 
ve nişanlımın evimize olan katkılarıyla sizleri başbaşa bırakıyorum :)

ikea saksılarımız :)








Peçetelik


Askılarımız...

Bu askıları daha önce alacağımı söylemiştim.

Sanırım biraz daha almam gerekecek :)


Hemen hemen herkeste bulunan şeylerden biri de 

ikea tepsimiz :)


Bunlarda evimize romantik hava katacak

 gül kokulu mumlarımız :)

 


Bir ikea alışverişinin sonuna geldik... 

Tabi söz konusu ikea olunca
alışverişin sonu gelir mi bilinmez :)




15 yorum:

  1. hepsinden bende almalıyım ki güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ;) bencede almalısın kii :)) çeyiz tam olsun

      Sil
  2. Ben de almak istiyorum ya ferforje olan şeylerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ferforjelere bayılıyorum..
      English home ve ikea'da her zaman alınacak bişey bulunur zaten :)
      Bloguna göz attım güzelmiş yorum yazmakta zorlanıyorum şuan pc'de problem var yarın işyerinden daha iyi bakıcam..
      sevgiler :)

      Sil
    2. ayyy çok sevindim teşekkür ederim ben de senin bloguna sürekli göz gezdiriyordum iyi ki döndün :)

      Sil
  3. İkea cidden evimizin herşeyi :) İyi ki varsın İkea!

    YanıtlaSil
  4. Bencede iyi ki var ikea ve siz blog arkadaşlarım :)

    YanıtlaSil
  5. Hepside çok güzel, tepsi ve peçetelikten ben de almıştım. Hayırlı, mutlu günlerde kullan canım! :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım. Peçetelik ve güllü mumluklardan ben de almıştım:) O tepsi çay tepsisi mi merak ettim?

    YanıtlaSil
  7. çeyiz eşyası almaya başlamadığım için almadım yoksa evlenmeyecek olduğum için değil =)
    iyi günlerde kullanırsın inşallah =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      Emre'ni askere göndermişsin bence sende çeyiz başlangıcı yapmalısın :)
      İnşallah hayırlısıyla askerliğini bitirir bir an önce kavuşursunuz..

      Sil
  8. Anne kiz kombinlerinizden almak istoyorum bilgilendirirseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize teşekkür ederim ama ben satış yapmıyorum sadece fikir amaçlı paylaştım

      Sil